Tumma kaunotar

Maksoi 35€ kuljetus maksuineen.

En kirjoittele blogiini päiväkirjamaisia merkintöjä tai muutenkaan mitään kovin henkilökohtaista, sillä elämää tulee ihan tarpeeksi käsiteltyä yhdellä foorumilla ja omassa rakkaassa päiväkirjassa. Kuitenkin joskus fiilispäissäni koen mieluisaksi kirjoittaa tännekin vähän enemmän ajatuksia.

Ensinäkin olen pitkästä aikaa todella hämmentynyt. Tajusin tänään yhden asian, jolla olen päätäni vaivannut jo kauan. Olen aina tiennyt olevani kasvosokea, mutta nyt kyseinen juttu on mennyt kyllä aivan liian pitkälle. Olen joko rakentanut päässäni täysin väärän muiston tai sitten ihmiset muuttavat hämmentävästi muotoaan. Olen kyllä itsekin tehnyt radikaalin muutoksen aikoinaan, jonka seurauksena olen aivan eri ihminen. Ulkoista olemusta on helppo muuttaa, mutta todellisen minän tuominen onkin aivan eri juttu. Mutta oikeasti! Olen kyllä aivan uskomaton tyyppi, jos minua voi hämätä näin!

On hämmentävää huomata miten helppoa on ylittää se raja, joka säätelee meidän tekemisiä ja sanomisia. Narsistisella paskiaisella ei ole sellaista muuria, tai jos onkin, sen ylittäminen ei vaadi suurtakaan ponnistusta. Oikeasti rohkea ihminen koettelee omia rajojaa, ei testaa muita kasvattaakseen omaa egoaa.

Ihailen eniten avoimia ihmisiä maailmassa. Vaikka en useimpien näkemyksiä jakaisikaan tai henkilöistä millään pitäisikään, arvostan heitä silti enemmän kuin teennäisiä maailman parantajia. Ne harvat kerrat kun minut on herätetty, olen saanut rohkeutta poistua ahtaasta tilasta ja kyennyt näkemään maailman mielenkiintoisella ja turvallisella tavalla, jossa en yritä miellyttää ketään ja etsiä hyväksyntää. Ehkä perseen nuolenta avaisi jotain ovia jonnekin, mutta mielummin olen inhottu ja ulkopuolinen.

Ja joo, kohta on yö ja olen edelleen hämmenyt siitä yhdestä asiasta. Hämmentynyt mieli on kuin lämmintä sumua. Miellyttävää…

Tietoja Teräskäsine

25-vuotias oman tiensä kulkija, joka tykkää piirrellä sarjakuvia ja fanittaa Nintendoa. Sarjakuvien lisäksi maalaan akvarelleja ja kuvaan myös videotaidetta. Tilauspyynnöt voit lähettää osoitteeseen ahonen12@gmail.com
Kategoria(t): Elämää. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s