Juuso ja minä

 

Juuso ja minä

Tämä sarjakuva oli kolmessa osassa, mutta lasken sen vain yhdeksi teokseksi. Kuvalliseen vieraskirjaan oli kiitettävästi ilmestynyt kuvia. Yhden kirkkoveneen ja ”haista vittu” -tekstinkin joku oli vaivautunut sinne myös raapustamaan. Olin oikeastaan vähän pettynyt kun haistatteluviestejä ei ollut enempää. Sukkahousuteokseni ei ollut menestys, sillä vain yksi kävijä oli napanut sukkahousupaketin mukaansa. On se ihme kun eivät 30 vuotta vanhat sukkahousut ihmisille kelpaa. 😛

Kehystettynä Juuso ja minä

Galleristille näyttelyni toi voittoa ja hän sai myös kauttani runsaasti näkyvyyttä. Kaiken kaikkiaan töitä meni kaupaksi kuusi kappaletta, lähemmäs tonnin edestä. Rehellisesti sanottuna odotin teosmyynneiltä pyöreää nollaa.

Onneksi minulla oli puolitoistavuotta aikaa tehdä töitä. Sen olen oppinut kaikkien projektien parissa, että aikaa ei voi koskaan olla liikaa. Aloittakaa oikeasti työskentely hyvissä ajoin, sillä aina lopussa saa kuitenkin juosta paskat housuissa.

Ensimmäiseksi yksityisnäyttelyksi tämä oli valtava urakka. Monet hienot ja kunnianhimoiset ideat eivät toteutuneet, mutta paljon sain aikaiseksi uniikkeja teoksia, joista osa syntyi vahingossa. Viimeisen työn kanssa päädyin jopa erotiikkabaariin nolamaan itseni. Teos ei kuitenkaan kauheasta vaivannäöstä huolimatta onnistunut, mutta olipahan avajaisissa hilpeä tarina kerrottavana.

Tärkeintä minulle kuitenkin oli viimein saada sanottua kiitos eräälle hyvin tärkeälle henkilölle, joka on tehnyt niin paljon hyvää ja uskonut meikäläiseen silloin kun olin aivan eksyksissä.

Tietoja Teräskäsine

25-vuotias oman tiensä kulkija, joka tykkää piirrellä sarjakuvia ja fanittaa Nintendoa. Sarjakuvien lisäksi maalaan akvarelleja ja kuvaan myös videotaidetta. Tilauspyynnöt voit lähettää osoitteeseen ahonen12@gmail.com
Kategoria(t): Elämää. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: Juuso ja minä

  1. Aika velmu sarjakuva.

Vastaa

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s