PALJASTUS!!!

Paljastus on kaksi taidenäyttelyä! Ensin meinasin vitsillä heittää, että salailemani juttu olisi ollut sukupuolenvaihdosleikkaus, koska olen viime aikoina niin paljon hehkuttanut naisellisuuttani täällä. 🙂

Mutta takaisin asiaan. Olin aikaisemmin suunnitellut Galleria Pinnaan näyttelyä toukokuun ajaksi, mutta monien suruksi kyseisen gallerian toiminta päättettiinkin lakkauttaa viime syksynä. Taiteilija Tuomo Kukkonen otti minuun joulukuussa yhteyttä ja kysyi kiinnostustani järjestää oma näyttely Galleria Ars Novaan, joka aloitti toimintansa tammikuussa. Suostuin oitis, vaikka olin jo lupautunut pystyttämään Mikkelin kauppakeskukseen myös erästä näyttelyä. Kiirettä on siis pitänyt, kun aikaa molempien näyttelyjen toteuttamiseen on ollut vain puoli vuotta.Avajaiskutsu ISO juliste

Violetta -taidenäyttely on esillä Savonlinnassa 30.5.-19.6.2014 asti. Näyttelyn teemana ovat muoti ja kauneus. Esillä on akvarelleja, piirrustuksista ja videoteoksia. Alla mainosvideo näyttelyä koskien.

Ja syy näihin mekkojen ja korkokenkien ostoihin liittyy tähän näyttelyyn, sillä olen avajaisia varten pukeutunut teemojen mukaisesti hemaisevaksi ladyksi. Olen eräällä tavalla itsekin yksi taideteos, josta syystä olen opetellut kävelemään korkokengillä perse keinuen. Näyttely on arkisin auki klo 11-17, viikonloppuisin klo 10-18 asti. Olen itse valvomassa viikonloput, josta syystä haluan pitää galleriaa auki pidempään. Galleriaan on vapaa pääsy!

Toinen näyttely, Black & White, tulee esille Mikkelin kauppakeskus Stellaan. Esille tulee viisi installaatiota, joissa toistuu teema musta ja valkoinen. En vielä esitä teoksesta kuvia täällä, koska minun pitää olla 110 %, että saan teoksen kuljetettua kauppakeskukseen. Alla juliste.

Black & White juliste eka

Nämä näyttelyt ovat syy blogin päivitysten tyrehtymiseen. Olen ollut myös äärimmäisen kiireinen koulunkin takia, joten ei ole ollut liijemmin aikaa raapustella sarjiksia tänne. Vielä pitää lähettää 60 kpl. kutsuja kaikille kavereille ja tutuille. Puuh, hommaa riittää. 😛

Tietoja Teräskäsine

25-vuotias oman tiensä kulkija, joka tykkää piirrellä sarjakuvia ja fanittaa Nintendoa. Sarjakuvien lisäksi maalaan akvarelleja ja kuvaan myös videotaidetta. Tilauspyynnöt voit lähettää osoitteeseen ahonen12@gmail.com
Kategoria(t): Elämää, Romantiikka. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s