Avajaiset

Eilen oli Violetta -taidenäyttelyni avajaiset, jotka menivät täysin nappiin. Ystäviä, opettajia, nettituttuja ja uusia kasvoja tuli kohdattua sellaisella rytinällä, että olin aika pyörryksissä koko illan.

Jouduin vielä avajaisia edeltävänä iltana työskentelemään pitkälle yöhön, sillä pari videoteosta vaati viimeistelyä ja näyttelyluettelot oli myös saatava valmiiksi.

Itä-Savon lehtijuttu alla. Klikkaamalla isoksi.

Lehtijuttu Violetta Netti Kuvia avajaisista. Kaijan kanssa Kaija-Leena Hänninen ja minä olemme olleet ystäviä yli kymmenen vuotta. Hän on ensimmäinen ihminen, jonka kanssa olen kokenut voivani olla oma itseni. Hän auttoi ripustuksessa, mekon pukemisessa ja majoituksessa. Maailman ihanin ihminen, jolta olen oppinut, ettei elämästä koskaan jäädä eläkkeelle. _MG_0422
Öpön kanssaRakkaan siskoni kanssa. Minä taisin nyt olla se nätimpi. 😛

Nettikuva ruusun kanssa
Olin avajaisissa pukeutunut naiseksi, mutta kyse ei ollut kannanotosta. Taide on minulle oikopolku päästä tästä hemmetin ujoudesta ja arkuudesta. Minä myös yksinkertaisesti pidän hauskaa taiteen avulla. 🙂

Loppuun vielä söpö kuva minusta Viivin kanssa.
Minä Viivon kanssa 2 Kiitos kaikille. Oli hieno ilta!

Tietoja Teräskäsine

25-vuotias oman tiensä kulkija, joka tykkää piirrellä sarjakuvia ja fanittaa Nintendoa. Sarjakuvien lisäksi maalaan akvarelleja ja kuvaan myös videotaidetta. Tilauspyynnöt voit lähettää osoitteeseen ahonen12@gmail.com
Kategoria(t): Elämää. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Yksi vastaus artikkeliin: Avajaiset

  1. Ilse Immonen sanoo:

    Kiitos hienosta näyttelystä! Avajaiset olivat menestys. Me entisen Rantasalmen koulusi tyypit olimme iloisia ja tyytyväisiä, kun uskallat olla oma itsesi. Kyllä vahvuutesi näkyi jo kouluaikana. Lupasin tulla vielä uudestaan näyttelyyn, mutta arvannet eläkeläisen ”kiireet”. Mitä jatkosuunnitelmia on? Nauti kesästä ja elämästä! TI

Vastaa

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s